czwartek, 7 sierpnia 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 10

Pamiętniku!!

Dziś z rana musieliśmy iść na próbę . Było potwornie długa bo uczyliśmy się 3 piosenek i układów !!
Teraz z dziewczynami siedzimy w pokoju i leżymy ...... 
Violetta pisze w pamiętniku , Naty maluje paznokcie , Fran gra w szachy z Cmilą i ja pisze :0
Aaaaa..... Za chwilę znowu próba powtarzamy tam tą ......
To już nie pisze bo idziemy na piechotę ja i Naty bo się zagapiłyśmy na ciuchy .
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAA

Nie mogę .... Nienawidzę od niedawna Franczesce znaczy jędze ....
Jak to się zaczęło ....
Ja i Naty byłyśmy na połowie próbę bo się spóźniłyśmy .... Ale nie myślałam że to się stanie .
Wcześniej ostatni numer był mój i Federica , a tu w połowie Francesca i Federico śpiewali , moją piosenkę i Fede .Ta piosenka była o miłość mojej i Federica ... A ta jędza śpiewała z moim nażyczonym (Fede ) . A na koniec tej piosenki my się całujemy .. I akurat przyszłyśmy na koniec i Ona zaczęła całować Federica ...
!!!!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Ja wzięłam ją opchnęłam , a ona powiedziała mi że " Szkoda że Federico jest z tobą bo ja bym go chciała " .... i poszła ..
IDIOTKA .... IDIOTKA!!!!!!!
Nienawidzę jej .....
Federico przytulił mnie i powiedział :
-Kocham cię i zawsze będę .... Ludmiło .
...........................................................................................................................................
Ja wróciłyśmy to w naszym pokoju zaczęłyśmy się kłócić ... wszystkie na Fran ... Nawet Violetta .
Ale ona mnie udeżyła , a ja jej oddałam i i piłyśmy . Federico wszedł i powiedział
-Dziewczyny !! Ja kocham Ludmiłę i nikogo więcej ... Fran spoważniej .... - i mnie przytulił .
Później Fran zamieniła się z Camilą i teraz jest lepiej .
Każdy jest w lodziarni (bez Fra....)
I się śmiejemy i rozmawiamy .
To wszystko .... Mam Federico i nie mam Francesci .
Dobranoc ...... :):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz