niedziela, 15 marca 2015

25 faktów o mnie ♥♥


Oto 25 faktów o mnie :) Teraz możecie mnie lepiej poznać . Te post jest za 10.000 tysięcy wyświetleń :) Dziękuję :) :)
A i będzie z tej okazji One Shot :)

1. Jestem V-Lovers

2. Jestem też z YouTuberów : 1.Pełzaczem zarodnikowym Jasia ♥ , 2.GlamPaula Team , 3. MaryKateAnPlay , 4. reZigiusz Crew , ,  5. Ice Fresh Nation  i 6. Turbany Urbana :)

3. Mam urodziny 26 kwietnia :)
 
 4. Jestem uzależniona od Facebooka i YouTube ♥

5. Moją ulubionym przedmiotem szkolnym jest w-f i WDŻ
 
6. Nienawidzę jako przedmiotu szkolnego historii !!

7. Moimi ulubionymi kolorami są czarny , biały i fioletowy

8. Kocham psy , koty i wiewiórki :)

9. Mam najlepszą przyjaciółkę Tosię ♥♥

10. Kocham pisać opowiadania , ale czasem nie mam weny

 

11. Moją ulubioną książką jest lektur " Chłopcy z placu broni "

12. Urodziłam się w Szczecinie , ale mieszkam gdzieś indziej

13. ♥♥ Kocham Halloween !!! ♥♥

14. Nie wiem kim chcę być w przyszłość

15. Mam brata o 10 lat młodszego

 
16. Mam rybki , ale jak kiedyś miałam napisać o swoim zwierzaku to kazałam przyjaciółką mówić , że nie mam .

17. Moimi ulubionymi piosenkami są wersja JDabrowsky " Sznurki władzy " , "Girlfriend" Avril Lavigne i The Vamps - Oh Cecilia ( nie jestem ich fanką ale usłyszałam tą piosenkę na disney i mi się ta piosenka spodobała )
18. Mam " Zniszcz ten dziennik " i "To nie książka "
 
19. Kocham mleczną czekoladę
20. Nie lubię toffi i karmelu
 
 
 
21. Nie umiem tłumaczyć komuś zadań , wyrazów ogólnie coś
22. Czasem wymyślam różne dziwne pytania
23. Długo biorę prysznicem , czasem mogę stać pod bieżącą wodą z 10 minut
24. Nie umiem pływać
25. Nie mam swojego stylu ubioru
 

Ludmiła .... ♥ 
 

1 komentarz: