piątek, 4 lipca 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 7

Drogi pamiętniku !
Teraz jest 7:30 , a ja piją kawę z Federiciem . Za chwile idziemy do studia.◕‿◕
Jestem w studiu i słucham jak śpiewa Federico i gra na gitarze z siostrą Naty  .
Pięknie ◕‿◕

╔══╗♫
║██║♫♫
║(O)║♫♫♫
╚══=♫♫♫♫----------------------------------------------------------------------------------------             
Powiedziałam przed chwilą Naty że ja i Fede jesteśmy zaręczeni . A ona krzyknęła :
-AAAAAAA!!!!!! Super że jesteś zaręczona z Federiciem!!!!!
Każdy w studiu zaczął  gratulować mi i Federicowi :)

Potem poszłam na próbę z Fran , Cami i Maxim . Było fajnie !!!!
Jutro mamy przedstawienie ! Jej !!!
Przed chwilą babcia do mnie dzwoniła i gratulowała mi .......
I pytała się kiedy ślub ?? Ja powiedziałam że tak w wakacje bo....
Violetta i Leon w tedy biorą ślub też !!
Oni też powiedzieli jak Naty krzyknęła .

 
Federico się zgodził 20 lipca ja i Federico i Leon i Violetta .
W tym samym czasie o 10:30 w Paryżu ❤ ◕‿◕ ❤ 
Camila , Francesca , Marco , Naty , Brodway ,Maxi te osoby zapraszamy i masze rodziny .:)

Teraz siedzę z Fedem na podłodze w sali tanecznej . Czekamy na Gregoria , bo Federico ma tańczyć ze mną na ocenę:)
 Dostaliśmy 5 :):) Największą ocena ...
Nie powiedziałam że w parach mamy 2razy występować .. czyli etap1 taniec , a 2etap śpiew ...!!!
Jutro będziemy śpiewać .. Ale to będą punkty od 1 do 10 .
A osoby które to zaliczą w "Studio On Beat " największą ocenę dostaną to pojadą w trasę koncertową..
Jest 5 krai w których 10 osób będzie jechać.. :):)

Już po zajęciach a ja i Federico jesteśmy u niego .... Federico robi obiad  spaghetti , a ja oglądam Harrego Pottera ........ I to tyle ...A ja dziś u Fedecika śpię :):)

------------------------------------------------------------------------------------
Leże z Fedem i jemy słonecznik  :):)
Już idziemy spać ...
Dobranoc pamiętniku :):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz