czwartek, 10 lipca 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 8

Pamiętniku!!
Dziś dzień był niesamowity ..... Od śpiewania do pakowania .
Zaczęło się od tego że.....
Jak byłam w studio z Federico , Naty zapytała :
-Fajnie by było jak byśmy były zdały .
-Tak - powiedziałam
-Hej . Idziecie ? - Zapytała Violetta
-Tak - powiedziałyśmy  i poszłyśmy .
Ja i Federico byliśmy 7 parą . Śpiewaliśmy "Ti credo".
Po występach Pablo powiedziała przez mikrofon scenie :
-Dziękuje osobą które pojadą ze Studiem w podróż ... Osoby które pojadą to :
  Francesca i Marco ,Maxi i Naty , Camila i Brodway , Leon i Violetta i ostatnia para Ludmiła i Federico !! Gratuluję !! Jutro wy przyjcie tu do studia a z niego jedziemy do Hiszpanii czyli Madrytu.
Jak to powiedział każdy kto się dostał krzyczał ...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Potem poszłam do Federico żeby go spakować , ponieważ czasem ma potworne ciuchy .
Jak byłam u niego przy okazji pożegnałam się z jego rodziną . 
Później poszłam do siebie się spakować . Jak się spakowałam pisałam z kuzynką .
Teraz siedzę w łóżku i myślę  o jutrze ....

Dobranoc :):):)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz