wtorek, 22 lipca 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 9

Kochany pamiętniku!!
Jest już 6:30 a ja za chwilę jadę do Madrytu!!! 
Przy okazji miałam prze meblowanie w pokoju .Federico już przyszedł do mnie i za moment idziemy do studia .....
Jestem w studio jest 6:50 , a 7:25 mamy samolot.

Już jesteśmy w samolocie z Antonim i Pablem .
Ja siedzie koło Naty i Federica . Rozmawiamy  o Madrycie że tam Federico już był . 




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jestem w MADRYCIE!!!!!!
Pablo powiedział że dziewczyny pokój mają pod numerem 13 , a chłopacy 14 .
Ja , Naty , Camila , Fran i Viola poszłyśmy zająć łóżka .
Łóżka są dwupiętrowe i obok mają szawki .
Ja zajęłam jedno łóżko z Naty .Ja śpi na dole . A Violetta z Fran i Camila sama .
Ja się rozpakowałyśmy Viola przydzielała mycie się w toalecie i w sprzątaniu bo będziemy w tym mieście 5 dni , a w 4dzień mamy koncert i do tego w innych miastach też :):):):):):)
-------------------------------------------
To tabela:
dni | sprzątanie
1 | Violetta
2 | Naty      
3 | Camila  
4| Ja            
5|Farancesca
Łaziennka
1 | Camila
2 | Naty
3 | Violetta
4 | Ja
5 | Francesca

Dziś sprząta Viola :):) Za chwile idziemy do jadalni ...
Właśnie jemy pierogi z truskawkami :) PYCHA!!
I rozmawiamy o koncercie i w ogóle za chwile ja i Fede i Violetta z Leonem idziemy na podwójną randkę :):)
===========================================
Było super !!! Chłopacy zabrali nas na lody a potem do cyrku !!! AAAAA!!
Pan magik poprosił mnie i Viole . Ja mam wejść do pudełka a Viole że ma powiedzieć "Cary mary lary hary" . Jak to powiedziała to ja byłam w zagrodzie na scene z kozami . HIHI!!!!
Potem każda para poszła do domu ....... AA !!

Fajowo że za kilka dni mamy koncert .
____________________________________________________________________

A jest już 23:33 a cały pokuj dziewczyn gra w " monopoli "

Dobranoc pamiętniku ....... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz