sobota, 8 listopada 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 15

Drogi Pamiętniku!!
Jesteśmy w Polsce!! Jak wylądowaliśmy do mnie i do Violi najwięcej osób chciało autografy..
AAAA... Oni ciągle albo za nami chodzili na początku ....
Hihihih.....
Ci fani byli ... fajowi...
Ale teraz idziemy na próbę ... po niej mamy chwile przerwy  to zobaczymy czy coś fajnego będzie


NIE .. NIE ... NIE ...
STRACIŁAM GŁOS ......
A JUTRO KONCERT!!! JA NIE ODZYSKAM GŁOSU TO FRAN ŚPIEW ZA MNIE..
NNNIIIEEE!!!!
Jak nie będę mieć do jutra głosu to zamiast mnie Francesca pocałuje mojego Fede....
NIE!!NIE!!
Już dziś Fede i Fran zaczęli rozmawiać po włosku...
Ja nie umiem włoskiego języka!!! 
A JAK FEDE I FRAN  FLIRTOWALI !!!????!!
NIE WIEM TEGO!!
AAAAAAAAAAAAAAAA......
Boje  się że stracę Federico ... Ale on mnie nie zostawi ?? 
Tak!!tak!!




Teraz ćwiczą z nauczycielem...
Śpiewają , za chwile będą tańczyć ...
A potem próba z pocałunkiem .
NIE..,



HAHA... Wyłączyli prąd kiedy mieli zaczynać ...
Jutro mają naprawić i zaczną jutro próbę tańca.

W hotelu chciałam porozmawiać z Fran i Fede , ale nie mogłam bo nie miałam
głosu ......


Mam dosyć jest już 22:00
Idę spać !!!
Dobranoc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz