czwartek, 20 listopada 2014

Post informacyjny.

Ten post będzie informacyjny . Chce wam wyjaśnić wiele spraw . Więc zostań ze mną jak chcesz dowiedz się jakie będą zmiany i inne rzeczy .

Dobrze to zaczynamy:
1. Moje opowiadanie za niedługo dobiegnie końca ....
Nie martwcie się będzie nowe opowiadanie , ponieważ w opowiadaniu "Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" jak to się mówi "weny nie mam " . Więc postanowiłam zacząć nowe opowiadanie.
2.Możecie zobaczyć dodaje streszczenia . Może mi się zdarzyć że nie będę miała czasu kiedy by wstawić to czasem może nie być niesystematycznie .
3.Będzie nowe opowiadanie !!Będzie miało nazwę
"Ludmiła i Federico historia miłość".
No więc nie chce wam zdradzać co tam będzie wiec nie mówię , że Ludmiła będzie bobra ,a Violetta zła(ups powiedziałam za dużo ).
Czekajcie bo niedługo nowe opowiadanie!!
To tyle jak wystąpią zmiany jakieś to napisze :):)
PAPAPAPA:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz