sobota, 8 listopada 2014

Tłumaczenie piosenek z sezonu 3 cz.1

Piosenka :
"En gira"




Tekst:                                                           Tłumacz:

Gira el mundo, gira,                                    Świat się kręci,
¿quién lo puede parar?,                               kto go zatrzyma?,
un avión cada día                                        nowy lot każdego dnia,
y viajar, y viajar.                                         wciąż w podróży.
Giran las estrellas,                                       Gwiazdy się obracają,
ya lo puedo sentir,                                       czuję ich ruch,
rayos y centellos,                                         pioruny i błyskawice,
todos quieren venir.                                     zmierzają w moją stronę

Es la adrenalina del show.                           To adrenalina tego show.     

Gira el mundo, gira,                                      Świat się kręci,
esta es otra ciudad,                                        jestem w innym mieście,
ya ves que los sueños se hacen realidad.       już wiesz, że marzenia się spełniają. 

Todo es diferente,                                         Wszystko jest inne,                                            
te quiero conocer,                                          chcę cię poznać,
vivir el presente,                                             żyć chwilą,
querer es poder.                                              bo chcieć to móc.

Es la adrenalina del show.                              To adrenalina tego show.

Gira mi canción                                               Moja piosenka obraca się
en tu dirección,                                                w twoim kierunku,
somos el reflejo                                                jesteśmy odbiciem
en el espejo de tu corazón.                               w zwierciadle twojego serca

Gira mi canción                                                Moja piosenka obraca się
en tu dirección,                                                 w twoim kierunku,
somos el reflejo                                                 jesteśmy odbiciem
en el espejo de tu amor.                                     w zwierciadle twojej miłości.


Tłumaczenie novela.pl

ps.Ja to też dodałam na fioletowy serial violetta ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz