czwartek, 19 czerwca 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rodział 1

Drogi pamiętniku!
Nigdy ci nie mówiłam jak się spotkałam z Fedem.
Dawno temu w szkole podstawowej byłam nowym uczniem i nie znałam nikogo . Pani wtedy  powiedziała że Federico ma mnie oprowadzić . Na początku czułam się nie pewnie ale potem ...
On był inny od każdego. Po kilku dniach zaprosił mnie na randkę . Było pięknie . Od tej pory jesteśmy razem i moja przyjaciółka Naty (Naty to moja przyjaciółka od tego dnia od kiedy byłam w gimnazjum )






Teraz opowiem o dzisiejszym dniu . Studia On Beat przyszła nowa ma imię Violetta .
Violetta jest miła i troch dziwna . Ona Leona i Fran owinęła woku palca . Leon ciągle lata
przy niej ... Trochę dziwne bo zachowują się jak by znali się od lat(Leon i Fran).
I do tego  Fran odsuwa się od Camili ... A ona do mnie się przysuwa..... 
Jutro zobaczymy....
Buziaki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz