piątek, 20 czerwca 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rodział 2

Pamiętniku .... Ja sama nie rozumiem , ale Violetta i Leon kiedyś byli razem a Fran była jej
przyjaciółką . Violetta powiedziała:
-Dawno temu w przedszkole ja i Leon byliśmy razem a Fran była moją przyjaciółką . Kiedy miałam 5 lat mama mi zmarła ja i tata wyjechaliśmy żeby mnie chronić .
Kiedy ona to powiedziała to czułam się dziwnie....
Ale już koniec smutku .

Potem Federico zaprosił mnie na randkę . 
nie kopiować!!



BYŁO FANTASTYCZNIE!!!!!!
Na początku posiedliśmy do restauracji ...


Długo rozmawialiśmy o różnych rzeczach...



                Potem Fede zaczął mnie ciągnąć 
                    gdzieś gdzie jest magicznie...







NA PLAŻE..............

(Tam spotkaliśmy Leona i Violettę byli na randce....)

Oddalili się od nas i Federico zaczął mówić do mnie niezwykle ....
Czułam się jak w niebie.... 
On zaczął śpiewać "Ti Credo"

MAGIA!!!!!!!!!
Już mieliśmy się pocałować ... 

ale Leon i Violetta podeślij i Leon powiedział:
-Zobacz już nie będę przybity i smutny. Przeszkadzam?
Jak i Fede powiedzieliśmy że tak i oni poślij...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







Później Fede odprowadził mnie do fontanny(ona jest nie daleko mojego domu)
i się przytulać.

                                                   BYŁO MAGICZNIE!!!

Ale się sączyło teraz jem sałatkę owocową....Mmmm..
i dobranoc pamiętniku....:):)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz