sobota, 28 czerwca 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 4

Dziś rano poszłam do studia i Violetta zapytała:
-Czy jesteś na mnie zła ?
-Nie....-powiedziałam.
-To fajnie .
Potem dowiedziałam się na próbie naszej piosenki że "Violetta mi to powiedziała bo była na mnie nie dobra"...................????
Na próbie Francesca była główną śpiewającą , a ja i Camila , Maxi byliśmy chórkiem .
Było nawet fajnie :):)................




Po południu .
 Ja i Naty pojechaliśmy na rynek do sklepu . Najlepszego :):):):)
Potem poszłam z zakupami do domu i w moim pokoju była Federico .
On zapytał czy "pujde z nim na randkę na lody do kawiarni "Kiss" "
Ja się zgodziłam i poszłam z nim . :):):):)
Teraz Fede stoi w kolejce i każe mi powiedzieć co chce . Za chwile się odezwę .

LODY Z FEDEM !!!!!

Federico zaszalał i kupił mi 6 gałek czekoladowo-śmietankowych z bitą śmietaną!
MNIAM !!!!! PYCHA !!!

Kocham te lody i Jego !!!

Teraz siedzę na swoim łóżku z Fedem i planujemy moje 18 urodziny !!
Już Federico poszedł i mamy zaplanowaną listę ... Jutro przepisze :)

Dobranoc :):):):):):):) !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz