niedziela, 1 czerwca 2014

Ludmiły życie. Rozdział 13( Próba)

Następnego dnia Ludmiła wyzdrowiała . Ludmiła była już w parku i rozmyślała:

To już tydzień odkąd jestem z Fede ... Może za proponuje 3 randkę... Ale to chyba nie wypada pytać chłopaka...
Ludmiła przed studiem spotkała Naty i ona powiedziała:
-Wczoraj dokończyliśmy piosenkę.
-Aha .. Ja to wiem wczoraj z Fedem pisałam.
-A to wy na poważnie?
-Tak.Nawet ostatnio Fede był o mię zazdrosny
-O kogo??
-O Tomasa.Bo go spotkaliśmy w Madrycie.
-Aha .. Dobra idziemy do studia?
-Tak.
W środku czekał na nią Federico w sali śpiewu. Federico powiedział:
-Hej skarbie.Czy chcesz pójść zemną na 3 randkę jutro , bo jesteśmy razem tydzień .
-Hej i TAK!!
Fedrico i Ludmiła się zbliżyli.......
Naty weszła i powiedziała:
-Pablo nas woła...Przeszkadzam?
-Tak!-Ludmiła krzyknęła
-Ludmi choć-Powiedział Federico
Pablo powiedział:
-Dobrze mamy już piosenkę finałową.Czy Ludmiła może zaśpiewać z koleżankami?
-Tak.Proszę mikrofon-powiedziała Ludmiła i weszła na scenę z dziewczynami.
 
-Świetnie Ludmiła i dziewczyny.-powiedział Pablo
-Dziękuje..Jestem wspaniała .-powiedziała Ludmiła i zaszła
-Dobrze Violetta masz piosenkę?-Powiedział Beto
-Tak . Z Leonem wymyśliliśmy
 -Ok.Zaśpiewasz sama , bo Leona jeszcze niema.Ok.
-Ok.
Violetta przerwała przez Leona i wyszła.
-Jak Violetta wyszła to może teraz Federico masz piosenkę?-Zapytał Pablo
-Mam kawałek może kiedy indziej?
-Dobrze ale jutro się postaraj.
-Tak.
 
Później Ludmiła zaprosiła Federica do domu . Federico się zgodził i posiedli do niej.Ludmiła w jej pokoju zapytała:
-Zaśpiewasz mi piosenkę?
-Ok kawałek .
 
Es necesario poder rugir
Inevitable saber gritar
Es importante para sentir
Imprescindible para cantar

Cura la fiebre y te hace bien
Al escenario y a disfrutar
Mueve la pelvis en su vaivén
Pon el vértigo y a bailar
-Świetnie.-Powiedziała Ludmiła i pocałował go w policzek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz