niedziela, 22 czerwca 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 3

Drogi pamiętniku!
Dziś rano szłam z Naty do studia . Spotkaliśmy Violettę w parku z Fran . Ja zapytałam-
-Hej. Co Violu myślisz o studiu?
-Nie mów do mnie Violu .!.!.! I co cie to??-Powiedziała
-No właśnie!!-Powtórzyła Francesca i poszły
O co im chodzi ?? Ale jeszcze to nie koniec!!
W studio zapytałam się Leona czemu Violetta jest taka.On opowiedział (L=Leon Lu=Ludmiła)
-Nie wiem....-L
-Ale jak to -Powiedziałam
-No bo nie pamiętasz przedszkola?-L
-Ja nie byłam z wami !!-Lu
-Byłaś ty zawsze byłaś królową i zemną byłaś zawsze w parze na obiad , tańca i na lekcje .-L
-Ale to nie moja wina że pani nas tak przydzieliła.-Lu
-Ale my na początku jeżyków byliśmy razem bo ..-L
-Bo jesteśmy kuzynami...-Lu
-Tak.. Ale niemów Violi ... Ona jest zła bo ty jej zdaniem chciałaś być ze mną-L
Kiedy to powiedział to stałam bo nie mogłam wieżyc i akurat weszła Violetta to ja odeszłam i poszłam do Federico . On zapytał:
-Co ci jest ?
-Nic ....
Pablo(zastępca dyrektora) powiedział:
-Cześć dzieci podzielę was na grupy i będziecie mieć zadanie pracować w grupie .Będą 3 grupy w każdej 4 osoby.
1 grupa to Francesca przywódca, Maxi , Camila i Ludmiła.
2 grupa to Diego przywódca , Leon , Brodłey i Andres.
3 grupa to Federico przywódca Marco , Violetta i Naty.
Za 5dni musicie już coś mieć . Powodzenia . I każda grupa ma
mieć inną piosenkę .


Po tym każdy poszedł do swojej grupy . Ja musiałam pójść do Fran , Camili i Maxiego . Po chwili mieliśmy już piosenkę i Francesca zaklepała ją bo każdy ma mieć inną piosenkę .
My wybraliśmy :

"Alcancemos las estrellas"

Jutro mamy zacząć.

Do jutra pamiętniku :):)





1 komentarz:

  1. Akurat dałaś bloga z opowiadaniami mojej ulubionej pary nr.2 w Violci ^_^ Jeju i jeszcze o Lu ! <3 *.* http://de-amor-leonetta.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :D !

    OdpowiedzUsuń