poniedziałek, 30 czerwca 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 5

Pamiętniku !! Dziś był koszmarny dzień !!
Babcia złamała nogę i musiałam jechać do niej z siostrą bliźniaczką Anną !!
Ona mówi że jest lepsza !! Czasem podrywa Federico i mówi że ona jest mną !! Chamstwo!! 

Ale mój Fede wie kiedy ona mnie udaje .
Bo ja za nim świata nie widzę!!





Jechałam z nią do babci 3 godziny !!! Potwornie długo !!
Ja byłam z Anną to babcia powiedział :
- Kochane !! Myślałam że przyjedzie jedna le jak jesteście dwie to Ludmiła pójdzie po zakupy .
Po godzinie byłam u babci i ona powiedziała:
-Anna zemną zostaje , bo ty Ludmiło masz przedstawienie  za kilka dni .

Więc ja teraz jadę pociągiem jeszcze 1 godzinę ....
Za kilka minut będę w domu . :):):)


 
Jestem w domu i już jutro mamy wole w Studio i MAM 18urodziny!!!

W przyszłym tygodniu impreza!!
Jutro przepisze co będzie na niej ...

Dobranoc!!!




ps:Dziś rozdział 6

1 komentarz: