wtorek, 2 grudnia 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 16

Odzyskałam głos !!!
Ja i Fede ćwiczymy od rana .  
Zastanawiam się z Violą żeby z ekipą zagrać po kolacji w scrabble lub w karty , ale to dopiero za 2 godziny .Teraz mamy chwile przerwy , rozmawiamy o wczoraj i czy będziemy grać . 
Violetta zaczęła śpiewać o tym czy będziemy grać w skrable lub karty wieczorem . Każdy z nią .... 
I wyszła nam śmieszna piosenka :
" Słuchajcie ! Słuchajcie !
Czy będziemy grać w scrabble ?
Przy kakale ..
Albo coś innego ...
Może w karty ?
Jak ktoś będzie miał łeb obdarty!!
Po kolacji ?
Co sądzicie ?! Co sądzicie o tym ?! "
Każdy zaczął się śmiać . Zdecydowaliśmy że zagramy dziś w karty ,a jutro w scrabble.
Teraz ćwiczę z Federico <3
Gregorio na wypomina błędy ale już jesteśmy przygotowani na 100%....
Ale najlepsze jest to że na koniec możemy się pocałować <3 bo to piosenka o miłość....
Mam jeszcze próbę z dziewczynami czyli Camilą , Francescką i Naty ..... 
Właśnie zaczynamy :)
Wspaniale ja i dziewczyny zaśpiewałyśmy!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idziemy grać w KARTY !!

Gramy w kenta !!
Każdy jest z kimś oto lista :
Ja i Federico <3 ,
Viola i Leon ,
Maxi i Naty ,
Marco i Francecsa ,
Broadway i Camila ,
Diego i Andres .....
Są 2 gruby z nich najlepsi zmierzą się ze sobą w finale ....
FINAŁ !!!!!! FINAŁ !!!! FINAŁ
Ja z Fede na Broadway i Camile .....
Kto wygra ??? Kto ???
Graliśmy w finale 3 razy i 1 punktem WYGRALI !!
Broadway i Camila!! Jej !!
Taka gra jest wciągająca XD
A NAJLEPSZE TO ŻE FEDERICO UŁOŻYŁ MI Z KART NAPIS "LOVE" !!!!♥◕‿◕ ♥

To tyle ... Idę już spać ... PAPAPA !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz