poniedziałek, 22 grudnia 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 21

Pamiętniku !!
Jest 8:00 . Federico jak wstałam przyniósł mi śniadanie do łóżka :)
Było to słodkie :) Dostałam 2 rogale , babeczkę , truskawki , z  chleba wycięte serduszka , dżem , jajko .....
Do picia kawę lub sok pomarańczowy....
Na chusteczce zrobił wzór 3 serduszek .
I ta różowa róża ..
Romantycznie . Kocham go mocno a on mnie też :)
Za chwile będziemy jechać do Federica rodziców ...
Będą tam jego dziadkowie , kuzyni , ciotki i wujkowie .
Będą nam gratulować z ślubu ....
Teraz się szykuje i później napisze co tam się działo . A jeszcze jedziemy do Leona . Zobaczymy co z nim się dzieje ......

Ja i Federico rozmawiali długo z rodziną Federica . Zanim się spostrzegliśmy była już 16:00 .
Teraz jedziemy do Leona zobaczyć co z nim ..
(Narrator)
Ludmiła i Federico pojechali do szpitala . Tam dowiedzieli się że z Leonem jest źle .
Mama Leona i Violetta ciągle płakały . Jedynie ojciec nie płakał , ale trzymał to w sobie .
Lekarze zawołali :
- Obudził się !!
Violetta z szybkością i jej rodzice szli do Leona . Leon powiedział z marnowanym głosem :
- Mamo i tato , Violetta kocham was nad życie .... Pamiętajcie kocham was .. Violetto chce ci powiedzieć że co będzie kocham cię i nasza miłość będzie trwała do końca . Mamo i tato kocham was i zawsze będę nawet jak coś się stanie .
Po tych słowach jego serce przestało bić . Tętna nie było . Leon umarł .
Violetta krzyczał i wołała Leona ... Rodzice wiedzieli że umrze i płakali w duszy mocno .
Violetta myślała że to przez Ludmiłę i chciała ją zabić .
Na szczęście lekarz przechodził i Violettę zatrzymał . Ludmiła płakała bo to był jej kuzyn .
Ludmiła i Federico wrócili do domu .
(pamiętnik)
Pamiętniku!!
Leon UMARŁ!!
On był moim kuzynem ... ale on nie umarł prze zemnie !!
On był chory , a Violetta o tym nie wie ...
Ja nie wiem co bym zrobiła bez Federico ....
Gdyby on umarł to bym tego nie zniosła ..
Tyle chwil razem i ślub !!!

Nie wiem ....
Idę spać dobranoc pamiętniku !!
PAPA ....

1 komentarz:

  1. Fajowy !! SUperowy !! Mój blog : violettamojezyciemojasprawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń