wtorek, 23 grudnia 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 22

Pamiętniku !
Wstałam o godz. 6:30 , ponieważ źle się czuje z tym słowem śmierć Leona .
Przez ten czas zrobiłam sobie długą kąpiel i zrobiłam śniadanie dla dwojga .
Później obudziłam Federica i poszliśmy zjeść śniadanie .
Federico poszedł się ubierać i idziemy do studia na lekcje .....
(Narrator)
Ludmiła i Federico szli parkiem do studia . Ludmiła i Federico usiedli za ławce .
Ludmiła zapytała:
-Czy ty też myślisz o tym , że prze zemnie Leon ... Umarł ?
- Oczywiście , że nie . - opowiedział
- Violetta myśli że to prze zemnie . A ja nie wiem co robić . Bo przeciecz ja spadłam na niego ! - krzyknęła Ludmiła i miała łzy w oczach .
- Nie martw się . Ja tam nie myślę . - opowiedział Federico i przytulił Ludmiłę .

Jag byli już w Studiu On Beat to zauważyli że niema Violetty .
Ludmiła zapytała :
-Gdzie jest Violetta ?
- Ona nie przyszła . - odpowiedziała Francesca .
-Zadzwoniła do mnie i powiedziała że jej nie będzie , bo nie jest w stanie żeby przyjść - dopowiedziała Camila .
- Ok . - powiedziała Federico .
Po lekcjach Federico i Ludmiła zaprosili Francesce i Diego . 
Jak byli w domu chłopacy poszli do piwnicy żeby zagrać w gry na konsoli .
Dziewczyny zostały w salonie . Rozmawiały o wszystkich rzeczach . Od jedzenia przez muzykę do miłości . Ludmiła zapytała :
- A ty i Diego wy na poważnie jesteście razem ? 
- Tak - opowiedziała Francesca .
- Wygląda tak jakby nie .
- Naprawdę ? Czyli jak ?
- Tak , że wygląda jakby nic nie było . Nie wyglądacie na zakochanych .
- To prawda-zaczęła opowiadać Francesca - Jego rodzice i moi kazali nam , żebyśmy chodzili ze sobą. Ale niema między nami miłość .
- Dlaczego ?
- Bo dostałam szanse , żeby pojechać w trasę z Diego . Jutro mamy zatańczyć przed Marottim . 
Jakby on by się zgodził to byśmy pojechali . Już śpiewaliśmy i wyszło świetnie .
- Aha . Ja nic nie powiem nikomu . - powiedziała Ludmiła .
Później ok 20:30 Francesca i Diego musieli już iść . Ludmiła pisała w pamiętniku , a Federico robił kolację .
(pamiętnik)
Przed chwilą  Francesca i Diego wyszli od nas. Dowiedziałam się , że  Francesca i Diego nie są razem na poważnie . Ich rodzice kazali być razem . Z powodu ?
Będą jechać w trasę koncertową jak dobrze zatańczą . 
Teraz Fede robi kolację . Już dziś nie będę pisać . Do jutra pamiętniku ! :)
( Narrator )
W nocy jak Ludmiła i Federico spali coś się stało w ich domu .
..............................

Czy ktoś się włamał ? Czy kogoś ucierpiał ? Co się stało?

Dowiesz się w kolejnym rozdziale!

Ps. Następnym rozdziale będzie dużo mówił narrator . To Papa Życzę wesołych świąt !! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz