poniedziałek, 29 grudnia 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 27

Pamiętniku!
Boli mnie głowa ! Nie wiem dlaczego ! Federico mówi że chyba coś piłam . Ale ja nic nie piłam! 
I jeszcze do tego za godzinę mam być w studiu !  Jadę z Federico autem i ledwo trzymam się na nogach . A dzisiaj mamy próbę piosenki . Mój kuzyn wymyślił pt "Friends 'till the end" . 
Super piosenka ! I już lepiej się czuję !
Jeszcze Federico nie wiem że to mój kuzyn , bo jest od wczoraj i nie miałem kiedy powiedzieć . Ma na imię Felipe . 
Jesteśmy w studiu ! Ja idę szukać kuzyna , a Federico pobiegł bo musi nakręcić jak śpiewa Violetta i Angie . Angie jest naszą nauczycielką . A później idę z Felipem zaśpiewać piosenkę .
(Narrator)
Ludmiła znalazła kuzyna i zawołała :
- Felipe ! 
- Ludmiła ! - Krzyknął i ją przytulił .
- Jesteś bardzo ładna . - Powiedział Felipe .
- Dziękuję . Ty też jesteś . - Powiedziała Ludmiła i poszli do sali .
W tym czasie Federico nakręcał Violette i Angie

Ludmiła weszła z Felipe i szetała jemu do ucha powiedziała :
- To mój mąż . 
Federico kręcił i spadł na widownie 
-uuuuuu - powiedział przy spadnięciu .
- Federico ! - krzyknęła Angie .
- Nic się nie stało - powiedział .
- Dobrze to może teraz zaśpiewamy piosenkę Felipe . - powiedziała Angie
- Dobrze . To mogę zacząć . - Zapytał Filipe 
-Oczywiście ! - powiedziała Angie i zaczęli śpiewać .


Federico był irytowany bo nie wiedział , że Felipe jest kuzynem Ludmiły . Federico musiał jeszcze nakręcić jak śpiewa Felipe i Violetta . 


- Prawda że świetnie śpiewa Felipe ? - powiedziała Ludmiła i chciała poprawić kamerę na niego .
Federico był zdenerwowany i wyszedł . Ludmiła pobiegła za nim .
-Federico ! - krzyczała - Stój!
- Nie idź za mną ! - krzyknął .
- Fede ! Misiu ! - krzyczała 
- Ludmiła ! Jesteś zemną podrywasz Felipe ! - krzyczał i szedł szybciej 
- To mój kuzyn! - krzyknęła Ludmiła .
- Co ? - powiedział Federico i zawrócił do Ludmiły . - Kiedy chciałaś mi to powiedzieć ?
- On jest moim kuzynem od wczoraj . Chciałam ci go osobiście przedstawić . - powiedziała i przytulili się .
Ludmiła i Federico wrócili do studia . Felipe podszedł i powiedział :
- Hej zapomniałem ci się przedstawić . Jestem kuzynem Ludmiły i teraz jesteśmy rodzinną . 
- Tak - powiedział Federico .
Kilka godzin później .
- Ludmiło , Fran i Cami chcecie przyjść do mnie na piżama party ?! - powiedziała Violetta .
- Ok - powiedziały zgodnym chórem .
- Dobrze to umie o 20:00 . - powiedziała Violetta .
(pamiętnik)
Idę na piżama party !
Do Violetty ! Z Fran i Camilą ! Super ! Myślę że będziemy już za niedługo przyjaciółkami ! Najlepszymi ! Jutro napisze .... PAPa
Idziemy jeszcze nie spać ale już się żegnam :)
(Narrator)
Ludmiła pisała w pamiętniku , a dziewczyny rozmawiały .
- A co sądzicie o Felipe ? - zapytała Violetta
- Jest przystojny . - powiedziała Francesca .
- Tak - poparła Camila
- To mój kuzyn ! - krzyknęła Ludmiła .
- To fajnie - powiedziały


Dziewczyny poszły spać . Violetta jedynie nie spała i myślała co zrobić , żeby ......

Ciąg dalszy nastąpi  ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz