piątek, 19 grudnia 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 18

Jestem w domu !!!
Nareszcie w domu ... po jutrze ślub i jutro o 17:30 lecimy do Paryża ...
Postanowiłam z Federico że się wyprowadzimy ....Ponieważ??
Rodzice Federica kupili nam dom na ślub :)
Przed pokój biało-czarny , ale elegancki .Kuchnia bajeczna biała z akcentem czarnego .
Salon jest biały z czarnym . A łazienka czarna z wielkim lustrem ....
A  sypialnia dla mnie i Federico .... romantyczna i elegancka <3 Po prostu cudo ...
Teraz id z Fede po moje rzeczy bo jego już przynieśli rodzice . Żeby zliczy moje wszystkie rzeczy , które mam wziąć to by było 8 dużych walizek ... Federico i ja wzięliśmy wszystkie rzeczy to była już 18:00 ... 
Musimy jeszcze pojechać do sklepu z meblami po szafę wielką na ścianę do garderoby . A zanim weżniemy ją kupimy , skręcimy i damy rzeczy to będzie 22:00 ....
Napisze jak skończymy ..

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Idę spać z Federico <3 ....
Jest już 23:00 , a jutro o 10:00  Leon ma między narodowe wyścigi w motocross .
Leon na pewno wygra , a Violetta jest szczęśliwa że Leon robi co kocha ...
Francesca zaczyna robić się lepsza . Jest miła i znalazła miłość ... Diego ...
Piękna para ... :)
Ja idę już spać .. Dobranoc .

Ps.11 rozdziałów od od 20 do 31 ... Będzie dużo akcji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz