piątek, 26 grudnia 2014

"Ludmiła Ferro i jej pamiętnik" Rozdział 24

Pamiętniku!
Jestem już w studiu ! A w nocy był włamywacz ! Nie jeden , ale dwóch !
Francesca i Naty mnie pocieszają . Zastanawia mnie jedno ... Violetta się  ogóle mną interesuje .. Ale ona straciła Leon ... Koniec z tym ! Już nigdy nie napisze słowa Leon !
Za chwile kończymy i idziemy ja  Francesca , Naty , Diego , Maxi i Federico do baru .
Wszyscy już jesteśmy .Ja i przyjaciele usiedliśmy przy jednym stoliku .
Violetta , Camila i Adres przyszli i usiedli przed nami .
D-j klubu powiedział 
-Kto chce zaśpiewać piosenkę?
- Ja ! - krzyknęła Violetta .
( Narrator )
Violetta pobiegła do mikrofonu i powiedziała :
- To moja piosenka i męża który nie żyje .
Zaczęła lecieć piosenka 'Podemos' . Violetta śpiewała jakby chciała powiedzieć " To prze ciebie " i patrzyła na Ludmiłę . Ludmiła była przejęta włamaniem i śmiercią Leona . Później Violetta zaśpiewała 2 piosenki " destinada a brillar " i " En Gira " z uśmiechem , ale z spojeniem na Ludmiłę . Ludmiła nie wiedziała czy coś mówić i wyszła . Francesca pobiegła za nią i powiedziała :
- Ludmi co się stało ?
- Co się stał ? Stało się to , że Violetta nie jet tak jak zawsze . Ona myśli , że to prze zemnie Leon umarł !
- Nie mów tak - Powiedziała Francesca i ją przytuliła .



(Pamiętnik)
Za pomniałam napisać rano przyszły 2 dziewczyny i ....
Mamy są z nami w ekipie . Roxi i Fauste . Miały rano przesłuchanie z Gregorio .
( Tam nie ma Leona wyobraźcie sobie Ludmiłę )
Były super i się dostały ! 
Teraz siedzę z Federico i myślimy żebyśmy jutro pośli wieczorem na randkę <3 
Żeby było jak kiedyś .....
Teraz idę spać PAPA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz