piątek, 16 stycznia 2015

Informacje !

Hejka ! Chciałam wam kilka rzeczy powiedzieć .....



Mam ferie ! I z tego powodu zamierzam dodać posty kilka razy w tygodniu . Więc spodziewajcie się czytania :D Mam zamiar zacząć nową opowieść bo tamta się skończyłam . Nie chcę nic mówić ale zamierzam dodać jeszcze jeden rozdział do starego opowiadania ...... Ups ... Powiedziałam za dużo . :) Nowe opowiadanie powinno się pojawić lada dzień .... Ale muszę wymyśleć jak zaczęć :( Też mam pomysł żeby robić co miesiąc takie coś jak " Ulubieńcy miesiąca .... ( tu danego miesiąca ) " , ale nie wiem czy będzie wam się to podobać .... A i piszcie komentarze ! Napiszcie co o tym sądzicie ... I możliwe że będę robić coś takiego jak pod każdym opowiadaniem będę pisać np . 2 rozdział = 4 komentarze . Napisz co o tym sądzisz ...... Papa :D Ludmiła <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz