sobota, 24 stycznia 2015

Rozdział 4 ~ Ty mi się bardzo podobasz







Dedykacja dla Gabriela Palmowska :)


Śnił mi się znowu sen o rycerzu , ale nie był taki jak wcześniej . Ja i rycerz poszliśmy do kawiarni . Rozmawialiśmy długo i on powiedział :
- Masz przy sobie miłość życia . Tylko nie zrób błędu , bo będziesz tego żałować .
- Co to znacz ? - zapytałam  i złapałam go za rękę .
- To znaczy , że ... - zaczął mówić , a ja się obudziłam . Leżałam w łóżku jeszcze z 10 minut , bo chciałam widzieć co to znaczy . Nie mogłam już zasnąć i wstałam . Poszłam do łazienki z ubraniami. Ubrałam biały crop-top i różową spódniczkę . Usta pomalowałam na lekki róż , na oczy dałam biały odcień . Na uszy założyłam kolczyki kotki . Zeszłam na dół do taty na śniadanie . Tata zrobił jajecznice z kanapkami . Opowiedziałam tacie co mi się śniło . Tata nie zrozumiał też mojego snu . Poradził mi , abym zadzwoniła do mamy . Więc pobiegłam na górę do pokoju po telefon .
- Halo ? Mama ? - zapytałam z uśmiechem .
- Tak kochanie . Co tam u ciebie ? - zapytała mama
- No ... nawet fajnie . Jest tu też Federico i poznałam fajnego chłopaka wczoraj . Ma na imię Leon , zaprosił mnie dziś na randkę . - mówiłam
- To super ! Pamiętaj zanim będziesz z nim musisz wiedzieć na 100 % że to ten jedyny . - mówiła .
- Tak , wiem . Mam pytanie - mówiłam z niepewnością - miałam znowu sen o rycerz w którym powiedział mi cytuję "Masz przy sobie miłość życia . Tylko nie zrób błędu , bo będziesz tego żałować . " . Mamo co to może znaczyć ? - zapytałam z ciekawością
- Może to znaczyć np . , że będziesz z jednym chłopakiem , a będziesz tego żałować , bo kogoś innego kochasz . Czy coś takiego .
- Aha . To tyle ja chciałam wiedzieć . A co tam u was ? - Rozmawiałam z mamą z 2 godziny . Jak skoczyłyśmy rozmawiać poszłam do parku . Myślałam o dzisiejszym spotkaniu z Leonem . Szłam małymi i dużymi drużkami po pięknym zielonym parku . Z czasem napotkałam na ławki na których siedziały najczęściej wiewiórki . Zastanawiałam się gdzie mieszka Leon . Gzie był wczoraj Fede . Doszłam do końca parku . Zobaczyłam na ławce Leona który gra miłosną piosenkę . Podeszłam do niego po cichu . Serce biło mi mocno ze strachu lub miłości . Podeszłam do niego i on zaczął mówić do mnie :
- Hejka piękna Ludmiło . Co u ciebie , bo ja grałem o wielkiej miłości która nas łączy .
- Dziękuję - powiedziałam i się uśmiechnęłam . - Ja poszłam na spacer . A ta piosenka o miłości jest bardzo ładna . - powiedziałam i usiadłam obok jego . Zaczęłam śpiewać razem z nim . Leon z czasem bardziej do mnie się przybliżał i chciał mnie pocałować . Ja zeszłam z ławki i stanęłam na drodze , Leon zrobił tak samo jak ja . Leon złapał mnie za ręce i nasze usta się dotknęły . Odepchnęłam go delikatnie i złapałam jego rękę . Teraz ja go pocałowałam . Nie widziałam wtedy świata za nim . Czułam się tak szczęśliwa , ale serce mówiło mi " Nie ! To nie on " ale rozum podpowiadał mi " To ten jedyny . Na 100 % " . Leon powiedziała :
- Ludmiło mieliśmy się spotkać wieczorem na randkę , ale teraz nadal tego chcesz ? Czy już jesteśmy razem ?
- Leon ... Ty mi się bardzo podobasz , ale i tak musimy pójść na randkę , żeby się przekonać że jesteśmy na siebie stworzeni . Ok ? Wtedy pomyślimy o nas i o związku .
- Ok . To przyjdę do ciebie o godzinie 19:00 . Ok ? - zapytał i patrzył na mnie tak szczerze .
- Ok . Ja już idę . Papa - powiedziałam i pocałowałam go w policzek . Szłam w stronę domu zakochana . Myślałam tylko o Leonie i co założę na tą pierwszą randkę . Szłam ścieżkom i nie zauważyłam jednej dziewczyny . Nie chcący na nią wpadłam :
- Ej ! Uważaj jak idziesz ! - krzyknęła dziewczyna
- Przepraszam . - powiedziałam i popatrzałam się na dziewczynę . Uświadomiłam sobie , że już ją znam - Czy my się nie znamy ? Mam na imię Ludmiła Ferro .
- To ty jesteś tą dziewczyną ! Ja nazywam się Natalia Verdas , jestem siostrą Leona .
- To miło cię poznać . Powiem ci , że idę z nim dzisiaj na randkę o 19:00 . Ty jesteś którą siostrą ?
- Mieszkam z tatą . Leon był dzisiaj i opowiadał o tobie . Naprawdę jesteś ładna . Jak chcesz mogę ci nieco opowiedzieć o Leonie i pomóc ci się przygotować z nim na randkę .
- Ok i dziękuję . To chodźmy w tamtą stronę jest tam mój dom . - powiedziałam do mojej jedynej koleżankę , którą dopiero poznałam . Cały następny czas na początku spędziłyśmy w moim salonie i rozmawiałyśmy o Leonie . Była już 16:00 i trzeba już się zacząć szykować . Na szczęście mam przy sobie koleżanką i ona mi doradzi i pomoże ......


***************************************************************************

Juhu ! Skończyłam ! Krótki jest bo chcę zrobić dłuższy przy randce i ..... Nie martwcie się o Federico :) On za niedługo będzie miał szanse na ...... Do wiecie się więcej w następnym rozdziale ! :) I chciałam się zapytać czy podoba się wam nowy wygląd bloga ? I tak z czasem historii wygląd będzie się zmieniał :) Buziaki :*
rozdział 5 = 4 komentarze . Wieżę w was :)


Ludmiła .... <3

6 komentarzy:

  1. Rozdział wspaniały :)
    Ciekawe czy będą razem?
    Po co mówisz, że Fede bedzie miał szansę!
    Powinnaś to ukryć!
    Leon powiedziałam ci nie tyka Ludmi
    Chce Fedemile, bo ja ją tak bardzo kocham, że zwiaruje :*
    Fedemila ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Nagle Natalia i Ludmiła zaczynają krzyczeć a po chwili są dla siebie miłe trochę to było dziwne a zarazem śmieszne :*
    Fajnie, że Naty pomaga Ludmile przygotować się na randkę z Leonem :D
    Czekam na szybki nexcior :P
    Dobra nie mam już co komentować :)
    Pozdrawiam i życzę dużo wenki,
    Gabi♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o bardzo ważnych rzeczach
      Po pierwsza jestem first :)
      A po drugie dedykacją dla mnie? Dziękuję i przepraszam
      Gabi♥

      Usuń
    2. Dziękuję :*
      Jeszcze kilka komentarzy i będzie :)
      I ta szansa nie napisałam na co .... :)
      Całuję :*

      Ludmiła .... <3

      Usuń
  2. Rozdział cudny *_*
    Buuu pocałunek Leomili :(
    Ludmi słucaj serca w'takich sprawach, leon i ty nie jesteścies sobie pisani.
    Mama Lu ma rację, jak Ludmiła będie z Leon po jakimś casie zacznie żałować.
    Fajnie, że Natalia jest nowąkoleżanką Lidmi i jej pomaga, ale czemudo randki z Leonem :( Ja chce Fedemiłę.
    Fede będzie miał szansę, ale na co na miłość ?
    Wygląd bloga masz sietny, ale przczepiłbym sie nagłówk taki za pusty, za dużo zdjęc postaci za mało reszty.
    czekam na nexta
    pozdrawiam
    Cieple
    Haia ;*

    P.S. lrzeprasam a błędy wkomentarzu, ale piszę będąc na tel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Masz rację :)
      ale nie powiem z czym :D
      Zrobię nowy może nagłówek .
      Jutro lub wieczorem będzie nowy rozdział jak będą jeszcze 2 komentarze :)
      Całuję :*

      Ludmiła .... <3

      Usuń
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Leon ty głupolu o jaką cholerę psujesz mi fedemiłę
    Tracisz u mnie punkty Leoś. Ja chce Fedusia♥
    Ja cię kocham śłońce
    I zrobiłaś mi najpiękniejszy nagłówek pod słońcem
    Kocham Cię
    I daj mi proszę dedyczka bo chce bardzo
    Nagłówek i wygląd cudowny. O wiele lepszy od tamtego
    Kocham i czekam na nexta
    Ślicznotka♥

    OdpowiedzUsuń